Bliżej nas

         Postanowiłam pisać bloga. Nie wiem, czy odnajdę się w tak okrutnym świecie, jakim jest blogosfera. Będę pisać o codzienności, o naszym życiu we trójkę, o tym, jak ważna jest dla mnie rodzina.

Na początek chciałabym przedstawić wam siebie i moją rodzinkę, żebyście mogli poczuć się bliżej nas.

S.- Mój narzeczony, partner i przyjaciel od lat. Człowiek niesamowicie spokojny, a jednocześnie wybuchowy. Cudowny tata, który potrafi poświęcić się synowi bez reszty.

D.-Uparty trzylatek, pełen energii do zabaw i psot. Dziecko twarde, które zawsze chce postawić na swoim. Wielbiciel przedszkola, sportu i pociągów wszelkiego rodzaju.

Aleksandra - Ja, młoda mama, dla której syn jest osobistym cudem. Poetka amatorka, marzycielka i realistka jednocześnie. Osoba szczera, czasem nietaktowna, zawsze pomocna i empatyczna.

Komentarze