''Mój syn będzie łamał waszym córkom serca,a synom szczęki,''

''Mój syn będzie łamał waszym córkom serca, a synom szczęki".

Coraz częściej widzę ten cytat na tablicach różnych portali społecznościowych u mam chłopców i za każdym razem nachodzi mnie ta sama myśl: Czy te kobiety naprawdę chcą wychować swoich synów na dupków? Czy jako matki chcą, żeby ci chłopcy nie mieli szacunku do nikogo? Mają w przyszłości skakać z przysłowiowego kwiatka na kwiatek i wdawać w bójki z byle powodu?

Jak można chcieć, żeby dziecko wyrosło na osobę agresywną i niewrażliwą na uczucia innych?

Facet/chłopak ma być twardy i nie dać sobie w kasze dmuchać? Rozumiem, naprawdę! Sama mam syna, małego jeszcze, bo Dennis ma dopiero 3 lata, ale od kiedy tylko pamiętam, staram się uczyć go szacunku, wrażliwości i empatii. Nie chce, żeby myślał, że kobiety to zabawki, a agresja jest rozwiązaniem problemu.

Ma być twardy, asertywny i mieć swoje zdanie, ale chcę, żeby wyrósł na dobrego człowieka, który liczy się z uczuciami innych. Opanowanego faceta, który uderzy tylko w obronie swojej lub bliskich.

Zastanówcie się mamy czy chciałybyście mieć męża/partnera co ma głęboko w poważaniu wasze uczucia, zdradza na prawo i lewo a przy co drugim wyjściu na miasto obija komuś buźkę ?NIE? To dlaczego na takich mężczyzn chcecie wychować swoich synów?

To takie fajne, gdy w wieku nastu lat wasz syneczek co weekend będzie przyprowadzał inną dziewczynę, nie martwiąc się, czy poprzednia cierpi? A może będziecie dumne, kiedy dyrektor wezwie was na kolejne spotkanie, bo chłopak znów pobił kolegę z równoległej klasy? Fajnie co? Duma rozpiera? Mnie byłoby wstyd, bo niczego tak bardzo nie chce, jak tego,by mój syn w przyszłości był dobrym, szczęśliwym człowiekiem.

źródło:xdpedia.com

Komentarze

  1. Święta racja. Życzę Tobie i sobie by udało się nam wychować synów na dobrych ludzi. Wrażliwych i dobrych mężczyzn a zarazem mądrze potrafiących poradzić sobie w trudnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

A co Ty o tym myślisz?