Zlinczuj chudzielca.

Wciąż pojawiają się nowa akcje i grupy wspierające „puszyste” kobiety, tyle się mówi o tolerancji i nieocenianiu po rozmiarze. Dlaczego działa to w jedną stronę? Dlaczego, gdy ktoś ma śmiałość powiedzieć osobie otyłej, że powinna ćwiczyć, pojawia się oburzenie? Dlaczego tak wiele krzyku jest o szczupłe barbie, czy modelki bielizny a w ostatnim czasie chyba bardziej dyskryminuje się szczupłe kobiety?
Jeśli w szkole nazwą dziewczynkę grubą czy pulpetem, wzywani są rodzice, a przezywające dzieci zostają ukarane. Nie mam nic przeciwko temu, ale nie rozumiem tego, że „chronione” są tylko dzieci z nadwagą.

Wiele razy w szkole słyszałam przezwiska typu wykałaczka, tyczka, przeszczep, bo byłam okropnie chuda i wiecie co? Nauczyciele i większość rodziców uważała, że nie ma w tym nic złego i że to nie jest obraźliwe, a mi było cholernie przykro.

Teraz gdy jestem, dorosła jest podobne. Osobie otyłej nie wolno wypomnieć wagi czy zasugerować diety, bo każdy, kto to usłyszy „wsiada” od razu na ciebie i wyzywa od nietolerancyjnych, mówiąc, że wygląd to nie wszystko. Druga strona medalu jest taka, że gdy pojawia się wypowiedź „Ale ty jesteś chuda czy ty w ogóle coś jesz?” nie reaguje nikt, ba większość osób jeszcze przytakuje. Ciągłe pytania o anoreksje czy bulimie też nie są przyjemne, ale co z tego? Przecież mówienie, że ktoś jest chudy/suchy/anorektyk czy patyczak to nie obraza....jasne.... to takie przyjemne....

Więc dalej klepcie po plecach zapuszczone kobiety z rozmiarem 18+...a te noszące rozmiar 6 czy 8 linczujcie, bo przecież normalna kobieta tak nie wygląda, a nawet przecież kobietą nie jest, bo „prawdziwe kobiety mają krągłości”

Komentarze

  1. No ja akurat kopa potrzebowałam. Zaczęłam ćwiczyć, żeby w końcu schudnąć. Ale za chude kobiety też nie wyglądają zbyt atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne że nie ale to nie oto chodzi. Chodzi o to że jak kobieta jest puszysta to wszyscy mówią że wygląd nie ma znaczenia a jak jest szczupła to zaraz że barbie, że na siłę się odchudza ,że to nie naturalne,że normalne kobiety tak nie wyglądają. No i tak jak pisałam,głupie teksty w kierunku osób szczupłych nie są uważane ża obraźliwe, choć powiedzenie do kogoś "ty chudzielcu/patyczaku" obraża tak samo jak powiedzenie "ty grubasie/pulpecie" ale ludzie tego nie rozumieją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to prawda Nikt nie mówi o tym ze mówienie na kogoś wieszak albo ,ze bez ciała to nie kobieta Ze facet nie pies kości nie weźmie to jest nie przyjemne i tez krzywdzące

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo to prawda Nikt nie mówi o tym ze mówienie na kogoś wieszak albo ,ze bez ciała to nie kobieta Ze facet nie pies kości nie weźmie to jest nie przyjemne i tez krzywdzące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona , Niestety ludzie nie rozumieja ze takie komentarze sprawiają przykrość...
      Druga rzecz ostatnio widze "barbie" które są puszyste....wszyscy sie nimi zachwycają...mi sie nie podobają ale nie otochodzi....tylko o to ze na temat klasycznych barbie pada stwierdzenie ze żadna kobieta nie jest tak szczupla z natury a ja znam takich conajmiej kilkanaście

      Usuń

Prześlij komentarz

A co Ty o tym myślisz?